2020. április 2.

Április másodika

Hűvösek az éjek, a hajnalok, a reggelek, de a nap kisüt, a levegő tiszta.(lehetne ha az úton a por nem szállna fel).
Kedvem reggelre jobb volt, kivételesen 6-kor ébredtem, ez haladás, az elmúlt hetek igen korai ébredéséhez képest.
Ma nap villanyszerelőink sok lámpát felszereltek, jó lett az eredmény. Figyeltünk a távolság tartásra, a higiéniára. Pár lámpatest hiányzik, ezeket online kell beszerezni.
 
Kisebbem hívott délelőtt:- anyu érkezem, itthon vagytok é? Mókás a kölyök, hát hol is lennének a szülők, ha nem otthon??
Hozta az elemózsiát, egy-két hétre bespájzoltunk, nem kell kimennünk vásárolnunk. Persze a könnyek csak kicsordultak a szememből, az érzékenység jelenleg nálam extra szintre ért. De majd megszokják, akik látják vagy hallják. Még Kisebbem is rám szól:- Anyu, közel vagy, két méter tudod!
Hát erre csak pityorkodni lehet, nem?
Már a fülbevalót is megvette a kislánynak, pár nap, esetleg hét és itt lesz velük, megérkezik e világra a kicsi emberke. Skypon, vagy egyéb online módon látjuk majd, mint a nagyokat is, hiszen február 22-e óta nem találkoztunk személyesen már. Akkor én voltam gyenge, február hónapban, mire erősebb lettem, jött a járvány.

Estére a program  fürdés,  tévé nézés, kicsi gépezés, játék, és alváspróba némi altató segédletével. Most felmentést adtam magamnak, és engedélyeztem e tudatnyugtatós tablettákat magamnak.

Legyen mindenkinek nyugodt éje, és könnyű ébredése!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése