2020. április 7.

Április harmadika

Hajnali 4-kor ébredtem, jó lett volna mindent felejthetően újra elaludni. Hat óra körül szendergés lett ebből, és igy kitoltam az ébredési ceremóniát.

Ma főzéssel ment el a délelőtt, a szokásos takarítás, mosás, vasalással egybekötve. Brokkoli leves, fasírt, maradék kiflivel és zsemlével kikeverve, hasznosítva a kicsit megszáradt péksütiket. Krumplipüré mellett döntöttem, pár burgonya igencsak éltesnek tünt, mielőtt elromlana, felhasználtam azokat is.

Jó lenne kedvet is kapni a sütéshez, de élesztőm az nincs még, sem ilyen sem olyan, kovászt meg még nem tanultam meg elkészíteni. De ami késik, csak nem múlik remélhetőleg.
 Délután még pár fúrás történt, két tükör a helyére került, lassan de biztosan haladunk a belakással az új falak között.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése