2020. április 21.

Április huszonegyedike

Ma is kellemes langyos idő volt, nem túl szeles, bár az utcai fronton, kifejezetten hűvös van 
Hátul a kert oldalán, nagyon jó a klíma, szélvédettebb, és a napsütés igazán jó . Sok gondolat motoszkál bennem, hol előbújik egy, egy régebbi, amin el lehet megint szöszölni, majd jön egy új impulzus, majd váltok, aztán fáradtan rázom meg a fejem, és igyekszem üresbe tenni. Délelőtt tojáslevest és rakott zöldbabot főztem, elpakoltam a konyhát, takarítottam, bár estére sosem tudom pontosan , a mai aznapi fertőtlenítést mindenhol elvégeztem-e. Zavarban vagyok, mert ezt lassan már automatikusan csinálom, és néha nem tudom, ténylegesen meg is tettem e. Ezalatt arra gondolok, vajon ez a láthatatlan apró vírus, hol bújt el, hol tudom elkapni, kiiktatni a környezetből. Fárasztó ez a Don Quijote küldetés. Láthatatlan ellenség ellen láthatatlan küzdelem.
Készen lett a kicsi autó, kuplung javításon volt, Ch átment a régi lakáshoz. Elhozott pár felesleges dolgot, ami persze elég rendes vitára adott okot. Megint beleestem a hibába, felvettem a kesztyűt, de nem baj, edzeni kell, kemény edzés nem hátrány, legközelebb már kikerülöm a felesleges vitát.
Legalábbis a cél ez. Karanténidőszak első számú küldetése, kihívása számomra. 
Elkezdtem a kertet gazolni, kapálni, kavicsmentesíteni, építési törmelék kiszedését, szóval csap, hajol, felszed, elvisz egy vödörbe vagy zsákba, és ez ismétlődik, amíg van derék, és szufla. De az eredmény jó, ha nem is olyan hatalmas, mikor visszanézek.De maradjon még holnapra,meg azutánra, meg..ki tudja meddig. 
Nagyobbikom ma kiment a a Világba, nyárigumikért, meg közértbe is. Maszk és kesztyű van ilyenkor rajta, remélem szerencsés, és nem találkozik Kint a Vírussal.
Kisebbem ma nem jelentkezett, a 3.-al lassan egy hete tanulják ízlelik új családi életüket, és remélem minden rendben is van. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése