2020. március 31.

Március harmincegyedike

Filmeket nézve, mily természetes volt látni közben, az utcán s tereken sok sok ember. Egymással beszélnek, pajkosan paskolják egymást, kézen fogva sétálnak, szerelmetes csókok ébrednek. Ma távol vagyunk egymástól, egyre messzebb, és bizalmatlanság, félelem béklyózza elménk. Persze a józanság ami ezen átsegít, mégis jó lenne tudni, a bizonyosságot, megérint e minket vagy nem.
Szolgáltatókat nehéz találni, kisebb nagyobb munkákra. Nem régen átköltöztünk egy új házba, ahol minden ami a belakással kapcsolatos, egymaguk kell megoldanunk. Nem szóltunk a szomszédnak, ugyan jöjjön segíteni fogni, emelni.
Ma többször sírtam. Első alkalom volt, mikor egy üzleti ügyben segítő mentorom, felajánlotta maszkok szerzését számunkra(Isaszegi kapcsolat) és ezeket majdnem házhoz is hozta. És pluszban egy ppp2-es álarcot is adott, önzetlen módon, nagy fiam számára, aki a ellátásunkat segíti, és jár ki a közterületre, közértbe, gyógyszertárba. Potyogó könnyek között köszöntem meg telefonon keresztül, nagyon meghatódtam.

Később nem is tudom, mi történt, ha jó emberrel, önzetlen segítséggel találkozom, nos, folynak a könnyel a szememből.
Este felé kisebbemmel viberen beszéltem, és kérte amire szükségünk van, diktáljam le. És akkor eszembe jutott az is, tegnap nászasszonyom telefonált, mint vagyok, hallotta átköltöztünk az új otthonunkba. És sajnáltam, hogy csak a fáradságról, az elszeparáltság nehéz pillanatairól tudtam szólni hozzá, és milyen rossz, mennyire tudom félteni Nagy fiam is. És akkor említette, maszkokat var, és küld is nekünk, és vigyázzunk magunkra, és érezzük a pozitív erőt, mert jönnie kell majd jobbnak is. Itt is elfogytak szavaim, és takartam szemem, mert bizony elborított a sírás.
Hát így telt e nap, érzékenyen, sírósan.
Tanulnunk kell az egymásra utaltság kemény törvényét, a türelmet, és a feszültség enyhítését, ne azt bántsuk a jelenükben, akikkel összezártan élünk.
Fohász mely nem csak értem, a szeretteimért, hogy legyen jövőnk.
Add, hogy jobb és türelmesebb lehessek, és erőm legyen amit kell elviselhessem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése