2020. augusztus 29.

Augusztus huszonkilenc

 Mára újra 100 feletti a covid vírussal fertőzöttek száma. Napról napra nő az újonnan fertőződtek száma. Augusztus 28.-tól a határokat szigorúan ellenőrzik, nem lehet innentől csak ki - be járkálni. Olvastam valahol azt is, megint kerüljük a népesebb családi események szervezését és azon történő részvételt, vigyázzunk az idősebb generációra.

Igy hát lassan megint megérkezünk, a házi karantén időszakba. 

Nehéz volt a tavaszi, nagy lelki megterheléssel járt, szerintem sokan a mai napig nem is dolgoztuk fel rendesen. Én sem. 

Középső uncsink maga 4 évével mutatja, repül velünk a idő, múlnak a napok, észrevétlen de meg nem állva,  az utolsó állomás felé robog az életvonatunk. Tündéri kis bajnokunk, világító kék szemeivel családunk egyik kis szeretetgombóca, bár üt vág harcol, mégis oly sok szeretetre vágyó kis emberke. 

Nagy még kivár egy évet, nem koptatja az iskola padot, marad egy évet az oviban, ami szerintem jó döntés. A legkisebb pedig 4 hónapjával nő, észrevétlen hagyja maga mögött csecsemős időszakát, gömbölyödik, és mosolyog. A nagyok végre többet voltak itt nálunk, alvással tarkítva, nagyon élveztem, a ricsajt magam körül. Vidám napok voltak, kis manókákkal. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése